четвъртък, 1 септември 2011 г.

Здравейте

Нова съм в света на блоговете и ще се радвам на съветите, мненията и критиките ви.

Казвам се Нели и от както се помня рисувам и се занимавам с приложно изкуство. Започнах още от 7 годишна. Завърших средното си образование с рисуване. В университета учих за инженер-дизайнер. До сега съм се занимавала с много неща: като започнем през всякакви графични и живописни техники, като акварел, масло, туш, сух пастел и т.н. Рисувам върху стъкло, много голяма мания са ми бижутата. Правя си ги от какво ли не... стъкло, пластмаса, стъкло, дърво, моделин, хартия. Като върху някои от материалите рисувам. Mного обичам и да снимам. От една година най-голяма радост ми доставя да правя картички. Започнах докато бях бременна, за да се разсейвам и да си почивам, а защото предстояха Коледни празници, но постепенно благодарение на интернет, разбрах колко шарен, разнообразен и доста сложен е света на картичките. Не знаех за съществуването на разновидностите печати, мастила, даже не знаех, че се произвеждат блокчета с дизайнерски хартии. Постепенно се влюбвах в този занаят, учих техники и хитринки, докато в един момент осъзнах, че заспивам с мисли за следващата картичка. Със сигурност това е познато на много от вас и ще съм много щастлива да споделям вдъхновението си с вас, да си влияем положително и да се зареждаме с положителни мисли чувства.  :)

2 коментара:

  1. Колко познато ми звучи това да заспиваш с идеята за следващата картичка, да си представяш детайлите и материалите, които ще използваш! Добре дошла и от мен!

    ОтговорИзтриване