неделя, 16 октомври 2011 г.

Обеци в червено и черно

От половин година не съм правила бижута, освен един-два подаръка. Дадох си малко почивка в осмият месец от бременността ми, тъй като работех нон-стоп и пръстите на ръцете ми много започнаха да ме болят. Да не говорим колко много ми отичаха краката заради постоянносто седене. Сега обаче имам ново зимно палтенце - червено. Точно каквото винаги съм си мечтала да имам и реших да си направя обечки, които да си отиват. И понеже обичам разнообразието и изобилието си направих два модела :)))

Повече от бижутата ми може да видите на страницата ни във Фейсбук. Двамата с мъжът ми се занимавам с изкуство. Ще видите много разнообразни неща. В албумът с картините ще видите картините и на двама ни. Дървените свещници са негово дело, както и лампата. Албума с фотографиите също е на двама ни. Скоро ще направя албум и с рисувано стъкло.

Ако някой много иска да има нещо от нещата ни, да ни пише лично съобщение в профилът ни. :)))

Приятно разглеждане и приятна неделна вечер :)))



3 коментара:

  1. Разкошни обици! Особено ми харесаха тези с перличките. Страхотни неща видях на страничката ви.

    ОтговорИзтриване
  2. Много пламенни красоти си сътворила отново!Поздрави и усмивки от мен,в този ден студен!

    ОтговорИзтриване
  3. Мммм, червено и черно - разкошна комбинация! Чудесни са!

    ОтговорИзтриване