понеделник, 21 януари 2013 г.

Party time

Здравейте :) Отново е време за ново предизвикателство в The Crazy Challenge. Teмата този път "Време за празнуване". Спонсори за следващите две седмици са Jellypark.

Eто какво сътворих аз с един от техните сладурски печати :)

Надявам се да ви хареса и да ви вдъхнови да се включите в нашето предизвикателство.

Не забравяйте да видите вдъхновяващите проекти на останалите талантливи дизайнери от екипа :)))


Ще покажа сладураната и в:

CTD225

SSS194









Радвам се, че се отбихте и до скоро! :)))

5 коментара:

  1. Чудесна картичка!Весела и закачлива!А аз все още чакам адресче от теб за да ти пусна подаръче:)

    ОтговорИзтриване
  2. So adorable! Love the banner flags and touches of bling! Thanks for playing along with us at Color Throwdown!

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен ми хареса картичката! Флагчетата май първи ми грабнаха окото-излъчват настроение:)

    ОтговорИзтриване
  4. super cute card! Thanks for sharing with us at The Sweet Stop this week!

    ОтговорИзтриване
  5. This is beautiful, thanks so much for playing at The Sweet Stop.

    ОтговорИзтриване