събота, 19 октомври 2013 г.

Картичка за Юбилей

Наскоро, мой много добър приятел ме помоли да направя картичка за Юбилея на майка му... Имаше интересната идея, вместо картинка отпред, да сложа снимка. Много харесвам картичките със снимки отпред. Някак още по-лични и сантиментални ми изглеждат. Нямах много време за мислене, и след като ми прати снимката и уточнихме декорацията, картичката почти сама си стана.

Основата е от крафт картон. Най-накрая и аз да ембосна и дистресна малко кординейшън картон ;)... голяма радост беше. И тъй като формата на картичката е голям - 15/15см., а папката за релеф доста по-малка от този размер, доста повъртях картончето в папката, докато стане супер.

Голямо кълцане, огъване и лепене на цветя стана... обаче мисля, че си струваше. Макар че ме дразни как се вижда бялата сърцевина на дизайнерските листи, които ползвах за цветята... но следващия път изцяло от цветен картон ще ги изработя. :)


И ето го мястото за пожеланията на моят приятел и баща му, към Рожденничката.

Надявам се ,да ви е харесала картичката.

До скоро от мен!
Хубав ден :) и много креативен!!!

2 коментара:

  1. Много е красива, Нели! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасно пипната,поздравления,Нели!в допълнение-Белогр.скали,радост за моето око!!!

    ОтговорИзтриване