сряда, 2 юли 2014 г.

Поканите за Кръщенето на Карло и Никол

Здравейте :)
Отдавна не съм ви показвала покани. Тези са последните, които завърших преди 2 дни. 
Много се зарадвах, когато майка им пожела покани, които да съчетават цветове и за момче и за момиче, а аз много обичам комбинацията розово със синьо. Направих само една мостричка, което се хареса и започнах работата по 22 покани и една малко по-богата, която ще бъде подарена на Кръстницата на децата :)
Надявам се и на вас да ви харесат
 Ето я поканата за кръстницата :)
Формата на всички покани е 15/11см. Хартиите са на DCWV






Това ще е за днес :)
Пожелавам ви слънчев, топъл ден пълен с вдъхновение :)

До скоро :)

13 коментара:

  1. Нели, прикани са! Личи си, че клиентката ти е дала свобода и си успяла да изразиш себе си в поканите. Просто красота!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво, момиче! Уникално красиви и нежни! Страхотна работа си свършила, както винаги. Поздрави! :*

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни са !Много,много ми харесват !

    ОтговорИзтриване
  4. Разкошни покани, Нели! Толкова са нежни и стилни! Браво :)

    ОтговорИзтриване
  5. Невероятно нежни са, Нели! Браво, чудесна работа!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни, както винаги! =) От тях лъха страшно много нежност и красота!

    ОтговорИзтриване
  7. Изключително красиви и много стилни! Останаха ми очите в тях! Поздравления Нели!

    ОтговорИзтриване
  8. Нели, толкова красиви, нежни и изпипани до последния детайл са тези покани, че на мен тутакси ми се прииска второ детенце! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Здравейте,интересувам се дали все още изработвате такива неща?Много са красиви!Ще правя кръщене на дъщеря ми и сега разглеждам покани за начало,ще се радвам да разгледам още ваши неща и също така някъде ако може да си кореспондираме на лично 😊

    ОтговорИзтриване
  10. Здравейте,интересувам се дали все още изработвате такива неща?Много са красиви!Ще правя кръщене на дъщеря ми и сега разглеждам покани за начало,ще се радвам да разгледам още ваши неща и също така някъде ако може да си кореспондираме на лично 😊

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, Дебора :)
      Много се радвам, че нещата ми ви харесват. Може да ми пишете в страничката ми във фейсбук (в началото на блога има връзка към мястото) или на мейл: nelly_ivancheva@abv.bg
      :)

      Изтриване
    2. изпратих ви покана за разговор и в google+ :)

      Изтриване