вторник, 12 март 2013 г.

Първите АТС-та

Здравейте, момичета. Днес ще ви покажа първите АТЦ-та които направих за АТЦ играта, която организира Ем (a little place of wonder) От миналата седмица ми се искаше да се похваля, но нещо си затрих снимките, а вече пях пратила албума на Мария(handmade--by--МaDe). Благодаря ѝ много, че намери време да ми снима картите. Ето ги и тях:
 
Тази е първата и я направих за Ем.
Хартиите са на Kaiser Craft.















За следващите четири ползвах хартиите на Prima - Rondelle.

 За тези две ползвах отново хартиите на Prima - Romance Novel
A за тези трите хартиите са отново на Prima - Almanac

За всички ползвах и washi tape :)




Взех обикновен плик за писма и го декораирах отново с хартии на Prima - Romance Novel.













A това е гръбчето на плика.

Съжалявам, че не ми стигна времето да направя за всяка от списъка, но не можах да се организирам по-добре. Надявам се да ви харесат моите апликации :)))

Отново благодаря на Ем за зарибяващата инициатива, която започна! :)))

До скоро :)))

7 коментара:

  1. Прекрасни са! Мен най-много като че ли ме грабнаха двете с ромбовете.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са,Нели! Май-ще трябва да ми направиш едничко за мен,че като гледам аз колко съм накрая,няма да имам възможност да се зарадвм на твоите красоти!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Нели, възхитителни АТС-та! Гледам, гледам, трудно ми е да отлича някое, защото всички са прекрасни. А плика е просто зашеметяващ!

    ОтговорИзтриване
  4. Много са красиви, всичките! А пликът е приказен!

    ОтговорИзтриване
  5. Впечатляващи, оригинални и изпипани до най-малката подробност. Аз също не мога да реша кои са ми по-по-най фаворити. Пликът е бижу, което завършва целия ти разкош. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни са! Аз съм почти последна този път, но пък ще мога да разгледам на живо от всеки творец по една:)

    ОтговорИзтриване