събота, 10 декември 2011 г.

Благодаря за наградата

С известно закъснение искам да благодаря на Димитринка (Пъстър свят) 
за наградата. Не съм забравила, нито съм неблагодарна, просто времето рядко стига за всичко, което съм запланувала да свърша :( Мисля, че ме разбирате.


И така, как то си му е реда с удоволствие ще споделя с вас 7 неща за себе си (само толкоз, колкото да има интрижка... хихихи) Но ще се извиня от сега, че няма да предам наградата само на 7 блога, тъй като и аз съм съгласна с Тони (Miss Emerald) за омагьсаният кръг, в който попадат повечeто наградени. Искам да изпратя наградата на всички блогове, които следя, защото всички са ми любими. Затова искам всички да се чувстват наградени и поздравени. Ще ви поздравя с една песничка, която много обичам и която винаги ме вдъхновява и ме кара да мечтая и да лeтя в мислите си.









Това са само част от картините и нещата, за които ме кара да си мисля тази песничка! Поздравявам ви от всe сърце и ви пожелавам да ви вдъхнови както мен ме вдъхновява :)))

A ето и седем неща за мен:
1 - Най-много от всичко на света обичам дъщериката си и мъжът на живота ми :)))
2 - нещото, което най-много ме успокоява и зарежда е да твроя: да рисувам, да снимам, да правя картички или бижута, без значение, стига да има творчество;
3 - до уши съм влюбена в морето. Стихията на водата е моята слабост...
4 - многo oбичам да шофирам, но най-вече сама, за да мога да дам газ до дупка... хи хи хи... обичам и да псувам в колата. Естествено пак когато съм сама. Това страшно бързо ме отпуска и почти забравям за всички, които изобщо не е трябвало да получават шофьорски книжки :))) (без никой да се засяга);
5 - много обичам да карам колело по крайбрежната алея във Варна и да слушам музика, най-вече Chambao :))) и като стигна до крайната си точка - морска гара, обичам да си взимам горещ шоколад и сядам да си почина и да се взирам във водата, товарните кранове, залеза...
6 - слабост са ми криминалните книги, но рядко се отдавам на тях, защото обичам като започна нещо, да го завърша докрай, затова често се случва като хвана книгата вечерта да не я пусна докато не я прочета цялата...
7- ще ви кажа и някои мои недостатъци, които се старая да променя: Много съм разсеяна. Често се случва да изляза без телефона си например. Понякога съм много наивна... и др.


До скоро :)))

1 коментар:

  1. Честита награда, Нели! Имам удоволствието да ти пратя картичка за Коледа :) Моля те, пиши ми на maria_@mail.bg. Поздрави..

    ОтговорИзтриване