вторник, 10 април 2012 г.

Покани за кръщенето за Кали

Това са първите покани зжа кръщенето и Рожденният ден на дъщеря ми, която в края на месеца ще стане на една година. Реших, че всички ще бъдат различни, защото не обичам да правя еднакви неща, а и защото исках всяка да е съобразена с получателят си. Все пак нещато, които ще ги обединяват са хартиите които ползвам, както и това, че има много цветя :)))
Това са първите две, които направих, по-нататък ще кача и останалите.
 Тази е за кръстниците.

 А тази е за най-добрата ми приятелка :)))

17 коментара:

  1. Много са нежни и цветни и чудесни!С нетърпение ще чакам да покажеш и другите!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни!!! :) Личи си, че са правени с любов :).
    Букетчетата са много добре подбрани и толкова нежни :).

    ОтговорИзтриване
  4. Пролетни, много весели, много красиви! Напомняш ми, че наближава рождения ден на дъщеря ми, а също, че сме решили тази година и кръщене да правим! Твоите покани направо ме вдъновявиха, много са красиви!

    ОтговорИзтриване
  5. Много са красиви! И ние сме на тема кръщене, пролетта явно е вдъхновителка за всички ни:)

    ОтговорИзтриване
  6. Разкошни са Нели, направо ме засрами!И аз подготвям РД на моята малка кукла след 1 седмица, но пред твоите, моите нишо не представляват. Изключително нежни и красиви.Да ти е жива и здрава малечка:-)

    ОтговорИзтриване
  7. Нели, страхотни са, толкова цветни и витални, съвсем пролетно ми става на душата като ги гледам :)

    ОтговорИзтриване
  8. Много красиви и много нежни!Страхотни пролетни цветове!Чакаме следващите!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасни са!!! Всички останали думи са излишни.

    ОтговорИзтриване
  10. Охоо, при теб кипи подготовка за страхотни празници! Първите резултати са просто страхотни и са такава радост за очите! Чакаме и следващите!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ви, момичета, много се радвам, че са ви харесали... тези дни и останалите ще пусна :)))

    ОтговорИзтриване
  12. Уникални!!! Много нежни цветове и десени, а същевременно придават разкош. Да ти е жива и здрава дъщеричката и много късмет да има :-)

    ОтговорИзтриване
  13. Thank you for sharing your craft with us. Your cards are so beautifully elegant. Paper Wishes & Crafty Dreams. Brinda in Fishers,Indiana USA

    ОтговорИзтриване