петък, 6 април 2012 г.

Първите снимки с макро пръстени

Преди броени минути за първи път се потопих в света на истинската макро фотография. От години ми е мечта и голяма краста да снимам "отблизо" всичко, което ми попадна в полезрението, като започнем от цветенца, листенца, бижутата, които правя, но най-вече капки... И ето че още една моя мечта с сбъдна... Ето ги първите снимки.... естествено си е необходимо по-добро осветление, статив и дистанционно, за да станат максимално добри, но и така ми харесват, като за първи опити...

Eто това е най-първата снимка 
 Това пък е съвсем малка част от платчетата на Tilda ;)
 Toва е просто едно канапено въженце, което се мотаеше на бюрото ми :)
 Ето още едни цветенца с брадс....
 Това е част от една стара плетена брошка, която си бях направила преди годин... (добре че жълтото пак е на мода, да мога да си я понося отново ;) )

Ето ви пример за цветова комбинация: Розово, кафяво и жълто :))
 Ето още един детайл от същата брошка :)

 Малка розичка, която изглежда супер голяма...
 Една брокатена хартийка, нарочно на дефокус заради готините бликове...
 Как добре се вижда топчето на върха на писеца на химикала...
 Най-любимото ми коралово синьо
 Даже и кроасанът, който бях отворила да се подкрепя, използвах да ми позира :)

Яко, а? хихихи

 Иииии това са двете най-яки снимки, които май имат и най-добър фокус... ПЕРО!












Това е от мен, пожелавам много топъл, слънчев и празничен уикенд изпълнен с много успимвки и вдъхновение! Весело празнуване на цветница и Честит имен ден на всички именнички предварително! Няма да имам възможност да ви поздравя на деня, а и вие сигурно ще сте заети, затова ви поздравявам с една моя пролетна снимчица от сега :)))

6 коментара:

  1. Ей Нелка, направо... супер яко са станали. Да ти кажа колко време се чудих за кроасана, защото гледах първо снимките във фейса, а там не си писала че е кроасан и се чудих дали не е някаква гъба:))) Много хубаво става, усещам как ще ме изкушиш:)

    ОтговорИзтриване
  2. Браво, чудесни снимки! Кроасана е много идеен :)

    ОтговорИзтриване
  3. Хе хе, честно, не очаквах, че ще ви направи такова впечатление снимката на кроасана :)

    Рали, а като направиш една снимка, със сигурност окончателно ще бъдеш изкушена :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно! Настина отблизо нещата изглеждат различно... Снимките на перата са впечатляващи!

    ОтговорИзтриване
  5. Красота! Всички тези детайлни снимки са страхотни, но перцата са номер 1 за мен! Честито, Нели! Още много сбъднати мечти ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  6. Нелка, много красиви снимки са се получили..Страхотна нов апридобивка!- да си я позлваш с удоволствие и да ни радваш с красивите си попадения!
    Кроасана е много идеен, но и перушинките са уникални..

    Нямам търпение да видя следващите.

    ОтговорИзтриване