четвъртък, 20 декември 2012 г.

Mъжка картичка


Здравейте момичета... приготвихте ли се за Коледа? Аз още не, но има още маааалко време...

На пук на коледния дух, който ме е обзел, днес ви показвам мъжка картичка, която направих за баща ми. Хартиите, ужасно ми напомниха за неговата работа - механик на кораб, и просто нямаше как да не му направя картичка...

Използвах картонен компас (от картонените формички на Светлето). Оцветих го с тъмно кафяв маркер и със златен маркер.

Формата е 10/10см.


Ето малко детайли.

Стрелката е подвижна.
Сложих само копче, няколко щифта и изрязани части от хартията и това беше всичко...

Баща ми остана доста впечатлен и много му хареса картичката...

 Хубав следобед на всички, а на варненци, дано да се поукроти този вятър... :)


До скоро
:о)

1 коментар:

  1. Чудесно си се справила с тази сложна -поне за мен тема-мъжка картичка!Поздравявам те!
    И имам една молба ,тъй като нямам адресът ти ,а си едно от моите момичета в играта "Предай нататък"ако може да ми го пуснеш на мейла.Предварително ти благодаря:)

    ОтговорИзтриване