петък, 9 септември 2011 г.

Албумът на Калина - началото

Дъщеря ми се роди през април, тази година. Много исках албумът и да е уникален, затова реших сама да си го направя. Чудех се как ще стане по-красив и по-издражлив, а издражливостта е много важна имайки се впредвид, че ще се разглежда доста честичко, тъй като съм много сантиментална и обичам да сядам с чаша кафе да разглеждам снимки, рисунки, хартийки и т.н. Започнах с "опаковането" на един нов скицник за рисуване. Хареса ми големия формат и че е на спирала, но корицата беше мека, а и листите твърде тънки - някакси не отговаряше на представата ми за идеалния албум на Кали... И така, оставих да мине известно време, идеята ми да "втаса". След известно време се натъкнах в един мега маркет на албум за  снимки с твърди корици, твърди страници, предполагам се сещате за какво говоря... и си казах "това е!"... Снабдих се с нужните материали, а някой ги имах от месеци и започнах... лека полека... тъй като малката е малко палава и се държи като артистка още от сега - изисква да е в центъра на вниманието. Поради тези причини албумът ще се прави доста време... 

И така, това е албумът. Използвала съм всякакви картони, дизайнерски хартии, хартиени цветчета, камъчета, копчета, панделки, печати, пънчове и т.н. 

Това е корицата

Надявам се да ви хареса как се получи :) 






6 коментара:

  1. Чудесно начало! Много красива страничка! Желая ти много забавления с малката адашка, да ти е здрава и весела!
    П.С. Ако нямаш нищо против би ли махнала проверката с думи на коментарите.

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря, радвам се, че ти харесва :) Разбира се, че нямам против да махна тази проверка, но знам как... сега ще поразгледам :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей! Поставила си много хубаво начало на албума. Няколко пъти вече разглеждам снимките и все повече ми харесва. Браво! Харесаха ми е нещата, които си сътворила до момента и съм сигурна, че за в бъдеще твоят блог ще бъде още едно местенце, което ще посещава с голямо удоволствие!
    А относно пънча - също си мислех, че съм му взела душицата, въпреки че не бях рязала кой знае колко с него. Оказа се, че не е причината в пънча, а в натиска ми т.е. накрая вече толкова нямах сили, че не можех да го натисна силно и рязко, а мнооооооого бавно и се опита да ми създаде проблеми, но после открих грешката си. Другото, за което се сещам е да се опиташ да го "наточиш" - в Армстронг продават фолио за тази цел, но не помня дали и домакинското за печене не върши тази работа, не съм сигурна, не съм изпробвала, а и от другото не съм купувала, за да мога поне да имам база за сравнение.

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей Нели,разгледах всичко до тук и трябва да ти кажа,че съм очарована!Видно е,че си творец и усета ти за цвят и композиция,си казва своето!Картините ти са прекрасни,а картичките някак нереални-като че ли не пипнати с ръка,поздравления!Албума е чудесен и ще се радвам,ако споделиш и другите странички с нас!Желая ти много идеи,които да реализираш където на теб ти харесва-било то на хартия,стъкло или платно,аз със сигурност ще те навестявам!

    ОтговорИзтриване
  5. Страничката е много нежна и чаровна, съвсем като малката принцеса, на която е посветена :)

    ОтговорИзтриване