вторник, 13 септември 2011 г.

Любим печат

Това е второто ми участие в предизвикателство и първият ми дебют в предизвикателствата на Двете Елши. Дали защото съм настроена на коледна вълна, но когато прочетох темата на предизвикателството, фоновия коледен печат на Hero Arts изплува веднага в съзнанието ми. Идеално се съчетава с коледните хартии на Basic Gray (двете мои най-любими марки). И двата артикула си ги закупих от Елшите :))) Предизвикателството отново е много интересно и с нетърпение очаквам следващата тема :)

А ето я и картичката с любим печат.




 Дано Ви хареса как се получи

8 коментара:

  1. Чудесна е,поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления, Нели! Станала е наистина прекрасна и очарователна картичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна e станала! А и на мен това са ми любимите хартии.

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна и с много коледен дух картичка!

    ОтговорИзтриване
  5. Този печат и на мен ми е много любим. Всичко най- емблематично за Коледа е в него - и сладките, и елените, и дядо Коледа, и играчките за елха... Харесва ми, че си акцентирала на червеното. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Ох, този фонов печат наистина е прекрасен! Толкова Коледен и с толкова настроение! Разкошна картичка!


    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване