сряда, 24 юли 2013 г.

За лексиконите

Преди малко прочетох последната публикация на Маги, в която се присъдинила в една игра подобна на старите Лексикони :) И аз много обичах да ги попълвам, но най-вече да ги правя... а миналата година Ваня ме покани, но изобщо не ми достигна време за това, но днес ми се правеше нещо по-различно, затова се заемам веднага.
Та така, до колкото разбрах сега ще отоговоря на въпросите на Маги, след това трябва да посоча 10 блогъри с по-малко от 200 последователи (най-трудната задача, защото много ще се почувстват пренебрегнати, за което съжалявам), ще посоча и линковете, към техните местенца, за да може да ги навестите и накрая ще оставя моите 10 въпроса за тях :)

... Започвам:
1. Представи се с няколко думи.

Тук няма да изпадам в много подробности. Знете името ми, на 27 вече навършени съм. Майка съм на страхотно момиченце на две години. След това съм творец. Занимавам се творчество от най-ранно детство и от тогава не съм спирала да се занимавам с това да създавам красота. Това съм и завършила като образование. Така и се самоопределям-като творец. Много чувствителен, контактен, позитивен, усмихнат, но и обидчив, разсеян и отвеян творец съм... Хората, които ме познават добре мисля, че биха потвърдили думите ми...

2. Има ли друго освен хобито ти, което те успокоява и разведрява?

Първо да уточня, че това което показвам тук в блога ми, не мога го класифицирам като хоби. Ще отговоря така: много други неща ме успокояват и разведряват: да изпия сутрешното си кафе на терасата в компанията на семейството ми, да гледам как детенцето ми си играе или спи; да съм на брега на морето докато вали; да шофирам сама; да съм на палатки с хубави хора; да снимам сама или в интересна компания; да чета интересна книга; да карам колело край морето; просто да съм с близките си приятели или да пия бира в спокоен следобяд на най-успокояващия плажен бар във Варна - Cubo ... и още много други неща...

3. Какво може да те ядоса?

Хммм... доста неща могат да ме ядосат. Аз лесно се ядосвам и даже по-бързо от това ми минава... Но най-много се ядосвам докато шофирам... хахаха, да ... 

4. Какво не би простила?  

На близък човек не бих простила да ме убижда с нецензурни думи.  Но като цяло съм толерантен човек, който се опитва да прощава, защото аз самата не съм перфектна и бих желала и на мен да ми се прощава. 

5. С какво/как обичаш да се глезиш? 

Веднага си признавам. Напоследък обичам да се глезя с разходки с колата. Разбира се и с някое друго блокче хартийки или шаблонче за рязане... разбирате за какво говоря :)

6. Какво от чисто женските навици/ неща ти е неприятно да правиш? 

Маги, не знам как да отговоря на този въпрос...  Не мразя нищо и никой... 

7. Любима книга?

Наистина са много... любимият ми стил са криминалетата... най-много релаксирам с такава книга в ръка. А ако има и романс измежду търсенето на убиеца, още по-добре ;) 

8. А любима напитка?

Бирата, най-вече Загорка Фюжън!!!  мммммм....  

9. Мечтата, която си сбъднала е?

Много и малки и големи мечти са ми се сбъднали, но най-голямата е мечтата да си имам детенце :)

10.  Коя е любимата ти детска песничка? :)

Сега покрай малката си ги поприпомних и най-много си припяваме една, която не знам как се казва/... текста беше: " ние сме войници, ще вървим напре, леви десни, леви десни, ще вървим напред..." и т.н.
  
Бързо свърши този лексикон... Надявам се да сте ме поопознали още мъничко :) 
А ето и десетте човека, които каня да се включат ако имат желание :)))) Съжалявам, че хората с повече от 200 последователи се изключват... не е честно, но не аз съм измислила играта :)

1. - Нели - angel-nel.blogspot.com 
2, - Bejko - podnavesa-bejko.blogspot.com 
3. - Гери - arcadia-ocean.blogspot.com 
4. - Bellnell - bellnell.blogspot.com 
5. - Дани - daniscards.blogspot.com 
6. Вели - thegreeneyedgirl.blogspot.com 
7. - Нушето - nuschinka.blogspot.com 
8. - Ани - nekezova.blogspot.com 
9. - Злати - tini-tin.blogspot.com 
10. - Валя - valeriahristova.blogspot.com 

А въпросите, които са ми интересни са:

1. Предста ви се с 3 положителни и 3 отрицателни думи.

2. Сподели, кой е най-досадният за теб самата навик?
3. Можеш ли да кажеш, че поне една твоя детска мечта се е сбъднала?
4. Сподели към какво или кого си пристрастена?
5. Има ли нещо, което да отнема съня ти и ако да какво е то обикновенно?
6. Кога намираш време, за всички онези красиви неща, които споделяш в блога си?
7.  Намираш ли подкрепата на близките си за хобито си?
8. Помниш ли кога за първи път реши да се захванеш със шарените хартийки или кой те е вдъхновил?
9. Какво желаеш от себе си?
10. А какво желаеш от другите?

Момичета, надявам се с удоволствие да отговорите на въпросите, които ми беше трудно да измисля, но с малко помощ се справих.  Така се опознаваме взаимно, макар и виртуално. :)

Пожелавам ви хубав и усмихнат ден. 
 

 

2 коментара:

  1. Нели, благодаря ти, че ми попълни лексикона! :) Беше ми много интересно да ти прочета отговорите.

    ОтговорИзтриване
  2. Беше ми приятно и интересно да прочета повече за теб, Нели! :)

    ОтговорИзтриване